Monday, January 19, 2009

Permintaan c zaw~

Assalamualaikum,

Greetings from abroad.

Fiqah, saya di Uk ane sihat pulang jua... di samping kawan-kawan seperjuangan.. haha Life here macam biasa, nothing out of the ordinary. Ganya pressure lah sebab.... well entahlah malas ku bercerita but nevertheless everything is fine. Im doing great and trying very very hard to become better in every way i can possibly be. 

And,and aku ane menunggu package dari mamaku... inda ku sabar sebab mamaku antar makanan dari brunei and keropok CORNTOS yang ku  tunggu-tunggu selama ane. sama DVD hotshot!!! Iski ku kan meliat c WUCHUN and JERRY belakon arah hotshot. Oh well, geng kamu inda antar parcel arah aku kah di sini...? hehehe kalau ringan hati atu sekali sekala antar lah ke mari segala makanan-makanan and DVD korea yang siuk-siuk... sini aku tuliskan pa yang ku mau ah:

Marshmallow, more keropok corntos, tuna, spaghetti jollibee, jolly frank jollibee, anything yang dari jollibee, spaghetti ideal, more keropok corntos, nasi katok and and kangkong belacan...banyak plg lagi ku mau tapi atu saja lah.(sama segala VCD/DVD korea or cerita c wuchun or cerita c Jerry or any cerita drama/movie yang siuk2 and sedih2) but kalau kamu kan bagi anything yg nada arah list di persilakan...jangan malu-malu,k.

well ada plg yang impossible tu permintaan ku atu tapi kalau sudi atu ah kirim-kirim lah kemari... ni nah alamat ku xp:

Guinevere House,
Oswestry School, 
Upper Brook Street,
Oswestry, Shropshire,
SY11 2TL
United Kingdom

Hahaha inda malu aku ah... Atu baru inda malu namanya... oh well, aku cakap sapa yang sudi inda plgku memaksa. ehehehe... 

So yeah..... that's all i guess... well, it's better than nothing at least im making an effort to post something here. 

Btw the layout is sooooo AWESOME....!!!! I like it no,no salah bukan i like it but i LOVE it~~~~

Bah bah im out.
banyak lagi cakap ku karang...

Love,
Zawani Ishak

No comments: