Sunday, February 28, 2010

Bored!

Aku macam aher2 ane mcm boring berabis sebab nada kan dibuat, prep pun inda g cukup untuk memenuhi masaku. internet pun inda jua dpt menghilangkan keboringan ku ane. most of the time aku nadakan dibuat, kan membuat REVISION kali ku....eh apa eh alum... batah jua lagi exam hmm hmm i think i'll reconsider revising my subjects mun aku on the verge boring hantap nanti. errr.... sure macam banar aku ah.

atu bah kamu suma pa khabarnya sekarang ane? bahapa sja kamu cuti ane? plan kamu apatah ne lapas ane?

soooooo i guess atu sja kali ah.

sama guys update deh blog ane.... hahaha and memoo rupanya ada president of creativity jua blog ane. hahaha

bah bah adios.


1 comment:

Anonymous said...

kenapa boring, sebenarnya ada masalah apa seh? ada yang dapat saya coba bantu. saya tunggu kunjungan dari anda di homepage kami... salam berkenalan...