Tuesday, September 30, 2008

Selamat Hari Raya!

Assalamualaikum wbt,....

Saya ingin mengumumkan bahawa anak bulan Syawal telah kelihatan di United Kingdom. Dengan ini secara rasminya, 1 Syawal jatuh pada hari Selasa iaitu 30 September 2008. 

Di Brunei balum pulang tu raya tetapi saya ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA in advance kepada semua muslimin muslimat di tanah air amnya dan sahabat-sahabat yang saya sayangi khasnya.

Saya ingin memohon keampunan di bulan yang mulia ini. Ampun dan maaf ku pinta dari hujung rambut ke hujung kaki di atas segala silap dan salah ku. Sedih ni eh pertama kali berjauhan di hari lebaran. inda apa saya mesti tabahkan hati.... Semoga kita semua sentiasa dirahmati dan diberkati olehNya. Amin...

Bah SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN.

Ikhlas daripada,
zawani ishak!



No comments: